星期日, 2月 05, 2012

東大街食肆新聞


半年後回港,不曉得會變成甚麼樣子了。
東大街從來都是食街,不過近年飲食資訊泛濫,區外人好像發現新大陸而已。
自從食肆湧至,街坊店舖逐一結業,連涼茶舖也變成美聯。
總覺得那些聯合國美食與東大街格格不入,恆河例外。不嗜咖哩,從未光顧,只知道那舖位前身是零食店,轉手數次都做不長,恆河居然撐到今時今日,還摘得米芝蓮一星。
黃毅力的食店開張後光顧過兩次,大失所望,從此鄙視他,有人請客也不會去。

黃毅力餐廳轉型 賣熱辣辣煲仔飯 
3/2/2012 Kelly Chu

【頭條】筲箕灣東大街近年變身平民美食街,仲出了一星米芝蓮咖喱屋,Kelly近日去搵食,好似去左環球美食廣場咁,有齊日本、泰國、印尼、澳門、東南亞食肆,其中企業管理專家黃毅力(Eric)名下的日式餐廳,店外貼晒紅紙,話內部裝修,原來係想轉型做港式食肆。另外,Eric餐廳對面亦有舖頭裝修,原來係由鬼馬演員喬寶寶投資既東南亞食店,咁多新食肆開張,相信食街競爭好大。
小妹細問之下,Eric話,筲箕灣畢竟係舊區,街坊唔係咁Buy日式拉麵,加上近來天氣寒冷,大家鍾意食熱辣辣食物,所以煲仔飯食肆生意火旺。Eric於是趁勢,決定轉型做地道港式茶記,由於要重新申請飲食牌照同改建廚房,佢話預計要兩個月後先再同食客見面,向大家推介好味的煲仔飯。

喬寶寶都分一杯羹
小妹望望黃毅力食店對面,發現有新食肆登場分一杯羹,原來係喬寶寶孖住佢契姐「酒廊天后」黑妹(李麗霞)開東南亞餐廳,身為百分百印度人的喬寶寶,餐廳唔少得咖喱,不過喬寶寶同Kelly話,因為佢地既咖喱係中印合璧,仲有海南雞飯做招牌菜,唔擔心同恒河咖喱屋有正面競爭喎。

沒有留言: