星期三, 11月 07, 2012

黃子華《娛樂圈血肉史》

大約在一九九六年,亞視播黃子華和張達明合演的《棟篤笑雙打之玩無可玩》,其後以《黃子華繼續再玩》名義在平日晚上播黃子華另一個棟篤笑,每晚半小時。
那時剛上中學,雖然不會不明白黃子華的笑話,但許多事情都一頭霧水--正如當年民主歌聲獻中華,不明白為甚麼晚上看電視會見到白天畫面那樣--感覺好像時光倒流,卻說不出哪裡怪怪的,過了許多年才知道亞視播的正是他一九九O年第一個棟篤笑《娛樂圈血肉史》。
吾兄錄影節目,吃飯時經常拿來重溫,所以頭半小時內容跟語氣都滾瓜爛熟,李小龍經典對白「我讀得書少」、羅拔迪尼路、方法演技、《的士司機》都是那時認識。
因為《娛樂圈血肉史2》,近年缺乏耐性的我終於將《娛樂圈血肉史》從頭到尾看一遍。

以下是最喜歡的段落,尤其是第四段投票的故事,每逢選舉都記得:
一.5:19-5:51
你知嗎?做電台之前我有個信念,就係呢個世界無論乜野都好,講,係無用既,做先至有用呀,即係唔駛講咩丫,愛就係勒,唔好同我講愛,做啦!
所以你見到有尐人佢愛賭馬愛到極點,佢咪做馬囉!有尐人愛呢個世界愛到極點,咪做世界囉!呢個世界得一樣野係講好過做既者,就係馬克思主義勒。

二.7:44-7:55
無論人地同我講咩基本上我係兩種反應既:如果你同我講開心野,我會話:「無用架!」你同我講唔開心既野,我就會話:「預左架啦!」

三.16:56-17:16
你知唔知邊個黑澤明呀?0個個電影既日本、即係日本既電影大師呢!0者係佢曾經用十年既時間拍一套電影,叫做《亂》!犀利呢!不過我都唔遜色,我自己都亂左三十年丫!我屋企都係一樣!唔係咁第日點做黑澤明呀!

四.31:53-32:53
你地如果想試下幸福既生活呀,登記做選民啦!
你今年有無投票呀? 有無投票呀?你投過票你就知道咩叫做幸福既生活啦!
你(才羅)住張投票紙去,嘩!我呢世仔,去到投票站,從來未試過我唔駛講笑話都有咁多人對住我笑呀!原來呢個世界咁溫暖既!我呢世仔從來未試過有咁多人不斷咁同我講:請你支持我!請你支持我!原來我咁鬼重要架!
於是我滿懷幸福我就入去充滿誠意投左一票,然後出返黎,我就知道咩野叫不幸--無人再同你笑,無人再叫你支持我。不過咁,咁又唔會影響我今年九月立法局去投票既,我仍然會帶埋我張投票紙去到投票站,不過我就唔會咁快入去啦!

五.1:19:54-1:20:17
當乜野人都唔用你既時候,你就會覺得自己係一個偉大既藝術家--係生前都不會受到別人重視!但我比偉大既藝術家重偉大,因為我知道我死後都不會受到別人重視!

沒有留言: