星期五, 9月 05, 2008

陳恩能、石金華《明報》專訪


遲鈍的孖寶迷,帶來遲來的孖寶訪問,多謝小黑轉貼的《明報》專訪。
小黑輯錄大量石仔丹尼爾金句,請踴躍參觀,開懷大笑,有益身心。
沒有他們,今屆北京奧運算不上「有今生,無來世」。(桂神金句)

丹尼爾石仔搞gag當紅 評述奧運變棟篤笑
網民開fans club 人數一周達2500
 3/9/2008

(按:照片與聲音給人的印象竟然剛剛相反!左邊陳恩能的聲線穩重,右邊石金華的聲音很年輕佻皮,叫「石仔」也不突兀。)
【明報】奧運期間,場上健兒來自世界各地,錄影廠內的主持人、評述員亦來自五湖四海,當中有人被狠批奧運知識貧乏兼曬命,然後回應「叫網民返屋企啦」;亦有人早在三四年前已開始準備,結果以專業的表現及對體育的認識贏得網民好評。
明珠台的粵語評述陳恩能和石金華,既無港姐的美貌,亦自認沒有徐嘉樂專業。但有網民率先在blog內細心記錄二人200條搞笑金句;有人於facebook成立他們的fans club,一周內人數突破2500,在網民當道的新世代中,他們紅了。

堅稱事前無度gag 臨時自由發揮
陳恩能(丹尼爾)和石金華(石仔)堅稱,事前沒有度過任何gag﹕「就係因為冇度過,所以估唔到有咁好反應。明珠台都唔知我地係咁0既人。」以往石仔講波都是一本正經,今次改變路線,他說原因是「乜都冇」﹕「今次奧運大部分資源去左翡翠台和北京,明珠台完全無定路線,有聲就算。不過有聲都要有野講。第一日直播,連出場名單都冇!」資源不足反而讓二人自由發揮﹕「係明珠台冇得出鏡,會free尐,可以亂來。」

直播時笑到「捐」入檯底 熄咪10秒
奧運期間,石仔每日評述13小時,丹尼爾則上午返工,下午和晚上評述9小時,有時加上翁金驊及黃興桂。要他們數評述過什麼冷門項目,他們數了一輪手指﹕「係得乒乓未講過……」讀著40多頁的金句讀得出神,兩人說﹕「自己睇返4、5次都覺得好好笑。」二人在直播室,一樣日日都笑到人仰馬翻。石仔說﹕「我通常笑到『捐』入檯底,佢就比較忍得,深呼吸定一定神就再講過。有時一個頂住,另一個出去笑住先。」丹尼爾補充﹕「如果真係唔掂,就會熄左支咪大笑10秒先至開返咪。」

難忘亂評激流獨木舟 扯到雙城記
石仔憶述最難忘的大笑經驗﹕「有一次直播激流獨木舟,個畫面係直升機係上空影住個水上公園成5分鐘,於是我地就亂講,由水流方向講到世界上仲有無呢類水上公園,再講布達佩斯其實係兩個城市,講到去分開布達同佩斯條河係萊茵河,最後講到雙城記。點知第二日突然捉左我去高清台評述,當時桂神(黃興桂)已經坐係度。我一坐低佢遞張紙埋黎,上面寫住布達佩斯條河係多瑙河,我地即刻笑到出唔到聲,我趕左桂神出去,因為我見到佢笑我都收唔到聲,結果佢笑左5分鐘先返入黎。」丹尼爾插嘴﹕「桂神既笑聲唔係哈哈大笑,係『kit kit』聲,我地好多時笑都係因為佢既笑聲。」如此過癮的節目風格,監製可有異議?「唔會,因為監製自己都笑緊。」
丹尼爾否認自己騎呢﹕「因為我唔想做騎呢怪。但我平時都鍾意搞gag,即係有乜野都會兜個圈講。但我唔鍾意『搞爛gag』呢個term囉,咩叫爛gag先?」石仔開始為自己的gag辯護﹕「好似呢句拿度食緊大蕉,我講埋大蕉有一個重要功用係通便。我識一個長者一日唔食大蕉就去唔到(廁所),呢個係中國人的常識!」
作為年輕人,丹尼爾當然知道自己的gag受歡迎,但他說﹕「我依然係評述第一,搞gag第二,唔會過火。做評述最緊要知道自己定位。徐嘉樂係香港籃球隊和排球隊代表,我地永遠做唔到徐嘉樂。但係我地可以以體育迷的身分,陪大家一齊睇比賽。奧運同足球唔同,大部分觀眾對好多賽事都唔太認識,我地運用本身的體育觸覺,以輕鬆手法帶大家一齊睇。」
誰說他們不專業?石仔有多年執教足球隊經驗,採訪過多屆奧運及亞運,丹尼爾自2000年起主持體育節目,曾評述足球、冰球、單車、賽車等比賽。雖然今次奧運有不少冷門賽事,但累積下來的體育觸覺大派用場﹕「比賽前我地會做功課,了解賽事規則同選手背景。講技術分析就好難扮專家,但起碼知道擲鐵餅講離心力,射擊睇選手的精神面貌。」

「只顧搞笑無體育知識就唔好」
丹尼爾還是說﹕「大家喜歡我地搞gag當然開心,但如果大家覺得我地評述得好就仲好開心,我唔係出黎搞gag嘛。」
上星期六明珠台直播金牌選手來港獻技,孖寶因此重組,他們都認為跟自己受歡迎有關﹕「有時本來7點收工,要我OT到11點,我估收視應該有上升。」問他們是否認為對方是最佳拍檔? 二人相視而笑,石仔先開腔﹕「我希望將來係!」丹尼爾立即接話﹕「今次真係0岩0岩遇著剛剛,一個鍾意搞gag另外一個又接到。我希望將來可以繼續合作!」

沒有留言: